Milspotters forum -> Leeuwarden movements database -> movements database updates
![]() |
![]() |
![]() |
![]() | ![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() |
Re: movements database updates![]() Aantal posts: 58x Ranking: Officier Luchtverkeersleider PB sturen |
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 470x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
Vosjuh schreef:Ik weet niet of mijn vraag hier thuishoort, maar het volgende.
Als ik in de database op een geluidsfragment klik opent er alleen een nieuwe pagina maar ik krijg geen fragment te horen, probleem mijnerzijds of is dit reeds gemeld ?
Gr.
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 3983x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 470x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
roberto schreef:Je moet even een extra handeling verrichten door op het pijltje (onderaan de pagina) te klikken en het fragment begint.
Re: movements database updates![]() Aantal posts: 58x Ranking: Officier Luchtverkeersleider PB sturen |
roberto schreef:Je moet even een extra handeling verrichten door op het pijltje (onderaan de pagina) te klikken en het fragment begint.
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 5486x Ranking: MilSpotter PB sturen |