blijf het volgen..binnenkort update aanvullingen 1944-1945

Milspotters forum -> Leeuwarden movements database -> Leeuwarden movements database
![]() |
![]() |
iereb schreef:he Auke bedankt,maarru,in de database staat 67MA terwijl op foto duidelijk MJ is te lezen.....onze serial destijds is dus fout begrijp ik hieruit.moet dus MJ zijn![]()
of is er nog een andere geweest
![]() |
Auke104 schreef:iereb schreef:he Auke bedankt,maarru,in de database staat 67MA terwijl op foto duidelijk MJ is te lezen.....onze serial destijds is dus fout begrijp ik hieruit.moet dus MJ zijn![]()
Hmmm.. dit is volgens mij diegene van 92,... dus dan is het serial in de db fout.
![]() | ![]() Aantal posts: 456x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
![]() | ![]() Aantal posts: 456x Ranking: Vlieginstructeur PB sturen | Website bezoeken |
67MA komt uit de Cross-boeken..... Dus zo zie je maar weer: waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.iereb schreef:he Auke bedankt,maarru,in de database staat 67MA terwijl op foto duidelijk MJ is te lezen.....onze serial destijds is dus fout begrijp ik hieruit.moet dus MJ zijn![]()