Milspotters forum -> Leeuwarden movements database -> movements database updates
Re: movements database updates![]() Aantal posts: 152x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
Re: movements database updates![]() Aantal posts: 686x Ranking: MilSpotter PB sturen |
food322 schreef:Ik weet niet zeker of dit ook in de database wordt opgenomen maar op donderdag 15 december heeft de PH-MMT EC-135 Lifeliner een bezoek gebracht aan ons veld voor een refuel tussen 12.45 en 13.00.
Met vriendelijke groet,
Rene
Re: movements database updates![]() Aantal posts: 152x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 3589x Ranking: MilSpotter PB sturen |
food322 schreef:Nog eentje voor in de database denk ik, hij is blijkbaar niet gespot maar woensdag middag 21 december jl. kwam rond 17.00 de J-515 met 311 badge landen voor een full stop en is hier volgens mij gebleven, de reden voor dit bezoek is mij verder niet bekend.
Fijne feestdagen allemaal, met vriendelijke groet, Rene
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
Re: movements database updates![]() Aantal posts: 686x Ranking: MilSpotter PB sturen |
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 3979x Ranking: MilSpotter PB sturen |
iereb schreef:Weer een prachtig puzzelstukje opgelost![]()
tís ff geleden,maar toch....
toegevoegd movement op 14 juli 1945
bezoek van ZKH P.Bernhard aan Lw met z'n toen al prive Stinson Vigilant L.1 serial HL432
later werd dit(1-10-1949)de PH-PBD
er komt ook nog een foto bij,,uploaden is mislukt,morgen in de herkansing
watch it.........echt historisch![]()
Hunter58 schreef:iereb schreef:Weer een prachtig puzzelstukje opgelost![]()
tís ff geleden,maar toch....
toegevoegd movement op 14 juli 1945
bezoek van ZKH P.Bernhard aan Lw met z'n toen al prive Stinson Vigilant L.1 serial HL432
later werd dit(1-10-1949)de PH-PBD
Helaas is de foto nog steeds niet te openen.
Maar wel een mooi stukje potentiele historie...
Re: movements database updates![]() Aantal posts: 241x Ranking: F16 Demo Piloot PB sturen |
Tja eerste camera staat gelinkt naar een bmp-bestand....en als de foto een jpg-bestand is werkt dat idd niet...iereb schreef:Na veel gesleutel nu wel te openen via het 2de cameraatje bij de waarneming.
Tja eerste camera staat gelinkt naar een bmp-bestand....en als de foto een jpg-bestand is werkt dat idd niet...
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 3979x Ranking: MilSpotter PB sturen |
![]() | Re: movements database updates![]() Aantal posts: 4049x Ranking: MilSpotter PB sturen | Website bezoeken |
movements database updates![]() Aantal posts: 686x Ranking: MilSpotter PB sturen |