MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Algemeen scanners -> [VERKOCHT] Zéér complete Uniden Bearcat UBC3500XLT

Stel hier uw vragen over scanners en toebehoren !
Nieuw bericht plaatsen

[VERKOCHT] Zéér complete Uniden Bearcat UBC3500XLT

Berichtdoor rhvdberg » do maart 27, 2014 7:25 pm
Aantal posts: 1x
Ranking: Baanveger

PB sturen

In een impuls aangekocht maar helaas gebruik hem niet en om die reden bied ik dan ook mijn
Uniden Bearcat UBC-3500XLT handscanner te koop aan. In nieuwstaat en zéér compleet.

Uitsluitend compleet te koop en bestaande uit:

1x UBC3500XLT handscanner compleet met handleiding, doos en alle standaard meegeleverde accessoires € 214,95
1x Diamond RH771 antenne nieuwstaat € 20,00
1x Diamond RH1230 antenne nieuwstaat € 45,00
1x Diamond D777 basis antenne compleet met originele antenne voet Diamond € 86,00 (heeft altijd binnen gestaan en compleet met kabel. Is dus in nieuwstaat.)
1x Uniden Bearcat USB-1 kabel origineel € 36,50
1x Licentie voor Butel Pro ARC3500 Pro software € 59,95
1x Licentie voor BcTools software € 30,00

Kijk op de website van de fabrikant voor de specs. De meest uitgebreide scanner in deze prijsklasse en eigenlijk ongeëvenaard!

Bij de diverse artikelen heb ik de aankoopprijs vermeld. Uiteraard is dan niet de verkoopprijs maar wel een indicatie van de waarde (+/- € 490,00).

Het lijkt mij reëel een prijs van € 180,00 te vragen of een bod dat hier overheen gaat.

Rechtstreeks reageren via pm kan ook. Ophalen heeft mijn voorkeur zodat de koper kan zien wat hij koopt.
Uiteraard kan opsturen ook. De kosten hiervan zijn voor rekening van de koper.

Een mooie set voor een mooie prijs......

Laatst bijgewerkt door rhvdberg op di apr 01, 2014 11:22 am, in het totaal 1 keer bewerkt

Re: [TK] Zéér complete Uniden Bearcar UBC3500XLT nieuwstaat

Berichtdoor airman » vr maart 28, 2014 10:29 am
Aantal posts: 285x
Ranking: Vlieginstructeur

PB sturen

Zonde man , Misschien pak je het nog op-een luisterrijke hobby voor de volgende winter, met de prijs is overigens niets mis !!!!!!!!!

Reactie plaatsen

Keer terug naar Algemeen scanners