MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Hulp -> Webhosting

Hulp nodig bij het gebruik van Milspotters? Kijk in dit forum.
Nieuw bericht plaatsen

Webhosting

Berichtdoor xidewinder » ma jun 29, 2009 2:57 pm
Aantal posts: 506x
Ranking: MilSpotter

PB sturen

Ik ben al een tijdje bezig met het opstellen van een eigen website (eigen foto's e.d.).
De site bouwen lukt wel aardig. Het probleem is alleen nog de hosting. Er zijn zoveel aanbiedingen en ik weet niet welke ik moet pakken. Sommige zijn weer heel goedkoop maar daar verwacht ik van dat er een addertje onder het gras zit (bijvoorbeeld het omhoog schieten van de prijs na het eerste jaar).

Hebben jullie tips mbt het hosten van een site?

Gegroet,

Guus

Laatst bijgewerkt door xidewinder op ma jun 29, 2009 3:39 pm, in het totaal 1 keer bewerkt

Berichtdoor redskin » ma jun 29, 2009 3:02 pm
Aantal posts: 130x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen | Website bezoeken

Ik gebruik voor mijn site 1 euro hosting. Heb het uitgebreidste pakket en betaal daar 3 euro per maand voor (4 GB ruimte fair use dataverkeer).
Bevalt zeer goed, heb zelde dat er een storing is en de prijs is alweer 3 jaar hetzelfde gebleven.

Berichtdoor dennis » ma jun 29, 2009 3:20 pm
Aantal posts: 3744x
Ranking: Basis Commandant

@Guus: Met zeer goedkope hosting moet je rekening houden met beperkingen. (PHP, database mogelijkheid etc). Als een goedkope host dit biedt kan het zijn dat het erg traag is omdat deze nog 100.000 andere sites op 1 server stampen. Als jouw site te veel bezoekers krijgt, is het een exit voor jou omdat jij de server belast (lees voorwaarden).

Voor 5/6 euro per maand heb je een redelijk hosting pakket van 500mb en 5 gb data per maand bijvoorbeeld.

Berichtdoor xidewinder » ma jun 29, 2009 3:38 pm

PB sturen

dennis schreef:@Guus: Met zeer goedkope hosting moet je rekening houden met beperkingen. (PHP, database mogelijkheid etc). Als een goedkope host dit biedt kan het zijn dat het erg traag is omdat deze nog 100.000 andere sites op 1 server stampen. Als jouw site te veel bezoekers krijgt, is het een exit voor jou omdat jij de server belast (lees voorwaarden).

Voor 5/6 euro per maand heb je een redelijk hosting pakket van 500mb en 5 gb data per maand bijvoorbeeld.

Bedankt Dennis! Een goede tip.

Wat is teveel bezoekers? Ik verwacht niet dat de site honderden/duizenden bezoekers aantrekt
8)

Berichtdoor Mitchell » ma jun 29, 2009 4:12 pm
Aantal posts: 1803x

Ik zit op 't moment op XunaSolutions.nl
Een heel goede host voor goedkoop.

Ik heb beide mijn webhosting en domein daar besteld.
2500mb voor 3,- euro per maand.
25.000gb dataverkeer

Berichtdoor redskin » ma jun 29, 2009 6:15 pm
Aantal posts: 130x
Ranking: F16 Demo Piloot

@ dennis,

Ben ik het niet helemaal mee eens, mijn host provider is violgens mij toch zeer goedkoop (vooral als je kijkt naar de kosten die jij noemt voor 500 MB en 5 GB dataverkeer)

Zoals gezegd, Ik betaal 3 euro per maand voor een professional hosting pakket, het bevat een 4 GB schijfruimte, onbeperkt dataverkeer goede snelheid enz.
Kijk maar op :
http://www.1eurohosting.nl/webhosting.php

Aanbieding gratis upgrade van buisness naar proffesional pakket loopt tot september (maar dat doet het al een aantal jaar)

Berichtdoor dennis » ma jun 29, 2009 8:26 pm
Aantal posts: 3744x
Ranking: Basis Commandant

@Redskin: Voor 3 euro per maand is er niets "professioneel" te krijgen ;). Het zal nu nog vrij goed gaan omdat de servers niet zwaar beladen zijn, zodra er veel meer klanten bijkomen zal de site ook langzamer en langzamer worden.

Daarnaast zijn er ook "instelkosten".

Berichtdoor Auke104 » ma jun 29, 2009 9:38 pm
Aantal posts: 1667x

PB sturen

Hosting2go al eens bekeken? Op zich ook wel te doen qua prijs en redelijk snel.

Berichtdoor xidewinder » ma jun 29, 2009 9:53 pm

PB sturen

Bedankt Auke!
Bekijk deze link eens:
http://www.hosting2go.nl/?refid=200&s=algemeen

Links hebben ze het over "100% klimaatneutrale hosting" en rechts daarvan staat dat ze eigen backup stroomvoorziening hebben dmv dieselgeneratoren :lol:

Reactie plaatsen

Keer terug naar Hulp