MILSPOTTERS.nl

Milspotters forum -> Websites -> www.lieuwedevries.com

Je eigen website bekend maken ?
Nieuw bericht plaatsen

www.lieuwedevries.com

Berichtdoor Lieuwe » zo dec 06, 2009 3:54 pm
Aantal posts: 667x
Ranking: MilSpotter

PB sturen | Website bezoeken

Na een boel gepruts is het mij eindelijk gelukt om een fatsoenlijke website online te krijgen. Check them op http://www.lieuwedevries.com en laat me weten wat je er van vindt!

Berichtdoor Leeuwarden » zo dec 06, 2009 5:56 pm
Aantal posts: 3688x

PB sturen

Netjes.
Ben je er zeker van dat je je adres op je site wil zetten?

Berichtdoor Lieuwe » zo dec 06, 2009 6:16 pm

Leeuwarden schreef:Netjes.

Wel handig voor zakelijke klanten :) Ik zit nu nog even te zien of ik mij ook ga inschrijven bij de kamer van koophandel, als ik dat doe wordt er sowieso een vestigingsadres bekend.

Berichtdoor Leeuwarden » zo dec 06, 2009 6:57 pm

PB sturen

Ja kijk, dan heb je een goede reden!

Berichtdoor R_Donselaar » di dec 08, 2009 9:14 am
Aantal posts: 151x
Ranking: F16 Demo Piloot

PB sturen

Ziet er goed uit Lieuwe! Die tekeningen zijn echt heel mooi :)

Boven de tekening van de J-015 staat in de regel echter dat het de J-014 is. Typfoutje :wink:

Berichtdoor Lieuwe » di dec 08, 2009 2:36 pm

R_Donselaar schreef:Ziet er goed uit Lieuwe! Die tekeningen zijn echt heel mooi :)

Boven de tekening van de J-015 staat in de regel echter dat het de J-014 is. Typfoutje :wink:

Helemaal gelijk! Gecorrigeerd, bedankt R_Donselaar! :)

Berichtdoor Lieuwe » di dec 08, 2009 9:34 pm

Dank je Birdman! Heb een paar Phantom's toegevoegd de je als Twent toch bekend voor moeten komen ;)

Berichtdoor leeuwarden058 » di dec 08, 2009 10:32 pm
Aantal posts: 685x

PB sturen

Lieuwe schreef:

Wel handig voor zakelijke klanten :) Ik zit nu nog even te zien of ik mij ook ga inschrijven bij de kamer van koophandel, als ik dat doe wordt er sowieso een vestigingsadres bekend.
Ben je nu ook al bezig met zakelijke klanten en verdien je wat met je tekeningen?

Berichtdoor Leeuwarden » di dec 08, 2009 10:34 pm

PB sturen

Lieuwe zal er vast wel wat aan verdienen. Maar dat is niet zo interessant voor ons. Waar ik wel benieuwd naar ben of je ook ander illustratiewerk doet?

Berichtdoor leeuwarden058 » di dec 08, 2009 11:10 pm

PB sturen

Zodra je een kvk nummer hebt is het wel verstandig om aan te geven bij de fiscus wat je ''winst uit onderneming'' is.

Berichtdoor lepol » wo dec 09, 2009 7:51 am
Aantal posts: 535x

PB sturen

ziet er net en strak uit :D

Berichtdoor Lieuwe » wo dec 09, 2009 9:10 am

leeuwarden058 schreef:
Lieuwe schreef:

Ben je nu ook al bezig met zakelijke klanten en verdien je wat met je tekeningen?

Ik heb een aantal grotere opdrachten gehad van eenheden en eigenaren, het zijn geen gigantische bedragen maar toch. Als je je inschrijft als eenmanszaak zijn er een aantal dingen waar je op moet letten. Eén daarvan is hoeveel klanten je per jaar hebt, wanneer je bijvoorbeeld maar één klant hebt in een bepaalde periode kan de belastingdienst dit aanmerken als een verholen dienstverband waardoor je opdrachtgever allerlei loonpremies etc. voor je moet gaan afdragen. Dit staat natuurlijk erg dom en je wilt je opdrachtgever natuurlijk hier ook niet mee op schepen. Daarom wil ik eerst zien of ik per jaar genoeg opdrachten weet aan te trekken zodat ik dit scenario weet te voorkomen. Wat betreft de administratie etc. komt het wel goed, ik ben boekhouder :)

Wat betreft andere illustratiewerk, ik heb voor mensen wel eens logo's en emblemen opnieuw getekend waar men de bron bestanden van kwijt was. Buiten Photoshop zijn mijn tekenskills echt erbarmelijk, serieus, dus niet digitaal tekenen waag ik me niet aan. Ik heb ook wel eens wat posters ontworpen voor mijn vliegclub etcetera maar ik ben toch beter in de werkelijkheid na tekenen dan echt creatieve dingen.

Berichtdoor leeuwarden058 » wo dec 09, 2009 9:24 am

PB sturen

Dan kun je ook als freelancer aangemerkt komen te staan toch, draag je zelf de loonheffing e.d af. Of een dubbele boekhouding gaan starten :mrgreen:

offtopic: Werk je bij een bedrijf als boekhouder of op een administratiekantoor? Zelf volg ik de opleiding als bedrijfsadministrateur :wink:

Berichtdoor Lieuwe » wo dec 09, 2009 9:25 am

leeuwarden058 schreef:Dan kun je ook als freelancer aangemerkt komen te staan toch, draag je zelf de loonheffing e.d af. Of een dubbele boekhouding gaan starten :mrgreen:

offtopic: Werk je bij een bedrijf als boekhouder of op een administratiekantoor? Zelf volg ik de opleiding als bedrijfsadministrateur :wink:

Ik werk bij een bedrijf als boekhouder :) Waar volg je die opleiding?

Berichtdoor leeuwarden058 » wo dec 09, 2009 12:45 pm

PB sturen

Ik zit op het Friesland College. Heb je wel eens stagiaires :P ?

Volgende

Reactie plaatsen

Keer terug naar Websites