A.J. Witsen schreef:Mooie foto,s Eduard van de vele warbirds. En vooral goed weer aan de andere kant van de plas. Dat maakt het perfect

Stond behoorlijk wat wind, gelukkig geen cross wind maar recht op de neus...
Ik was er Zondag, en zoals altijd (zo lijkt het) op de Zondag Incidentjes, Skyraider met PanPanPan call voor motor problemen, Staggerwing die met de propellor het gras indook (zie
hier)en helaas voor de formatie, The "joker" die niet op de radio hoorde dat de formatie eraan kwam en daardoor de formatie achter langs vloog..
Werd aan het begin van de show ook nog een Missing Man uitgevoerd, heb alleen even gemist voor wie dat was. Wel een unieke formatie van 3x Mk1 Spits.
Sally B vloog (wellicht onbedoeld) een mega linker bocht ter hoogte waar ik stond (voorbij land warfare)...Zelden haar zo gezien. Koude rillingen.
Weet niet of anderen het ook zo ervaren hebben, dit moet nu zo ongeveer mijn 12e of 13e Flying legends zijn geweest. Maar ik miste een bepaalde sfeer, kan er alleen mijn vinger niet op leggen hoe of wat.. Zelfs de Franse commentator klonk niet zoals anders mijn inziens..Maar dat kan geheel aan mij liggen natuurlijk.
Was weer fijn er weer te zijn...
EDIT : moet het wel goed zeggen.. luister net mijn opname terug. Skyraider sprak van een "unhappy" engine waarop duxford het lokale luchtruim vrij maakte voor de skyraider om te landen. geen PanPanPan dus